Om ditt och datt

Fredag, helt plötsligt! Konstigt nog har veckan gått ganska fort. I början var jag lite nere, negativt inställd till det faktum att vi fortfarande är sjuka alla tre. Det är tungt att Frank är sjuk, det leder ju automatiskt till att vi inte kan göra något annat än vara hemma och när jag också blev sjuk igen så kunde vi ju verkligen inte göra annat än vila och försöka bli friska. Visserligen är jag ingen sån som vill vara iväg på evangemang varje dag men när jag nu inte kunnat göra nästan något alls på 3 veckor så klättrar faktiskt på väggarna. 
 
Men igår och idag har Frank varit mycket bättre och idag känner jag mej faktiskt nästan okej! Vihar dammsugat och torkat golv, tvättat, vattnat blommor, handlat.. Sånt som vi brukar göra på fredagarna och jag tror att bara det gör att jag känner mej bättre, att vi är i rutin liksom! På eftermiddagen gick vi ner till gymet där C höll på att skruva upp speglar på väggarna, superbra blev det! Vi hittade ett gäng stora speglar billigt på köp och sälj, det gjorde gymet mycket större och kommer att pusha mej till djupare squats!
 
Snart är vi på gång igen!
 
På vägen hem tog vi lite promenadträning med Frank, han har börjat försöka gå i skor ute men ännu vågar hanint riktigt gå själv, men idag gick han ca 150 meter när jag höll honom i ena handen! När han mötte farfar på vägen sken han upp i ett flin!
 
Nu försker jag hålla upp humöret och längtar tills vi är helt friska så vi kan återgå till vardagen! Vi har missat massa babysimtillllen, inget klapp och klang har vi gått på, vi har handlat dag för dag istället för att storhandla för vi har inte orkat åka till stan och det har blivit snordyrt. Nu vill vi hitta motivationen igen, inom alla områden! Och våren kommer närmare och närmare, bara det gör oss gladare och piggare! I helgen kommer Franks faster Elin och gudfar Jens också, kul!
 
 
 
 
L8
2015-02-20 @ 19:21:24

Alltså eget gym måst ju va häilt fantastico!!

Svar: Jo de e helt super, bara vi skulle bli friska nu så vi kan vara där och göra nytta!
Alle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0