Lejon och snor

Måndag igen. Vi började dagen med sovmorgon. Jag vaknade 9.40, bökade mej ur sängen och klädde på mej så jag skulle vara redo när Frank vaknade. En timme fick jag ligga i sängen och mysa innan jag hörde honom prata i monitorn. Han är lite sjuk Frank, snorar och hostar och igår var han trött och gnällig så det var bra att han sov ut ordentligt inatt.
 
Vi åt frukost/lunch vid halv 12, gröt till Frank och nudlar till mej. Efteråt har vi lekt och myst och Frank somnade just. Själv funderar jag också på att gå sova eller iallafall vila lite. Min rygg mår forfarande inte bra, trots att jag idag mår bättre än tidigare så det verkar gå åt rätt håll iallafall.
 
Glada sjuklingar som får vara tillsammans <3
 
Igår hängde jag med Sofia på Alandica och såg och lyssnade på Projektkörens Lejonkungen! Helt makalöst bra! Fick gåshud redan vid första tonen och de rann några tårar emellanåt. Fantastiska skådespelare som backades upp av en otrolig kör! 
 
You kind of hade to be there!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0