Muffins

Mitt godissug är groteskt högt idag! Jag har varit på väg till Hugos jag vet inte hur många gånger. På eftermiddagen bestämde jag mej för att baka något, vi hade inte så mycket att göra och jag orkade inte sitta på golvet i flera timmar tills C skulle komma hem. Det blev äppel och morotsmuffins tll Frank. Matmuffins är något vi försökte med när Frank var ca 9 månader gammal och dissade allt som hette mat i flera veckor. De är perfekta att ta med som mellanmål om man är osäker på om baret behöver äta något innan man hinner hem eller man är någnstans där det inte finns något barnanpassat i matväg. Vanligtvis gör jag dem med päron men jag vågade inte åka för att köpa såna för då skulle jag kommit hem med halva godishyllan.. Ännu är jag stört sugen på något, men jag vet inte exakt vad. Som tur var så är butiken stängd nu. Men typ tårta skulle vara gott. Och chips. Med dip. 
 
Muffins till kinkungen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0