Nytt på gården

Igår var en stor dag på gården, för då kom nya traktorn hem! En traktor som kanske kommer att finnas kvar igall Frank vill hjälpa till i framtiden. Frank gillar motorer. Han stannar mitt på vägen när han hör ett motorljud. Jag får släpa in honom i butiken för annars står han som frusen i timmar på parkeringen för att titta på alla bilar. Han leker helst med bilar och kör dem fram och tillbaka på golv, bord och soffa och ibland på Dix. 
 
Häftigt hur det blir det där, vad de liksom intresserar sej för. Han har ju alla möjliga leksaker men bilar är nummer ett helt enkelt. Nu på sistone har han dock börjat komma med böcker(vilket gör mamma överlycklig) och kramas gärna med sina mjukisdjur. Snören är också roligt, spelar ingen roll ifall det är skosnören eller hundkoppel. Jag blir så fascinerad av honom när han leke, det går ju så otroligt naturligt för honom. Jag sätter ner honom och på en minut har han börjat leka med något. Så häftigt hur det funkar.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0