Ser framåt

I ett försök att göra mej på bättre humör den här dagen när tårarna konstant bränner bakom ögonlocken så funderar jag på roliga saker som är på kommande. Hur bra ryggjäveln läker påverkar hur slutresultatet blir av det mesta dock.
 
Imorgon eftermiddag skall jag och Frank träffa vår mamma-barngrupp. Vi har inte setts sedan i mitten av januari nu. Träffen är mitt i Franks dagsvila men å andra sidan är det lättare för mej då, än att jag måste upp och ner och springa efter honom hela tiden. På kvällen kommer Sofia och Erik över för att grilla korv och dricka en öl, hänga lite bara. På söndag skall Sofia och jag sen på middag och sen ska vi på musikal/konsert, med Lejonkungen-tema!
 
Sen är det bara en vecka kvar så flyger vi iväg till Saariselkä för en veckas skidning! Min mamma fyllde nyligen 60 år så det här är en familjeresa pga det. Skall bli jätteskönt att få se lite riktig vinter före vi tar vår fullständigt. I slutet av maj är det dags för henne att få uppleva sin födelsedagspresent, hon och jag skall åka till Stockholm på Livet är en schlager, kommer att bli jättekul!
 
Jag försöker att alltid ha något att se framemot, dagarna blir ändå ganska slentrianmässiga när man
är hemma som jag är. För mej är det viktig att göra vuxensaker ibland, få vara jag och inte hela tiden vara i symbios med Frank. Lagom av allt är bäst, som med det mesta!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0