Tråktorsdag

Vi började dagen vid 7.30 när Frank vaknade och inte somnade om. Våra dagar börjar sällan så tidigt, Frank vaknar oftast vid 9, vilket jag har märkt är väldigt provocerande för en del. Det är inget jag säger för att irritera någon eller för att skryta, utan det är så det är. Han somnar istället ganska sent, oftast vid 21.
 
Trots att jag har sovit hela natten så känner jag mej på dåligt humör. Jag är uttråkad och trött på att inte kunna göra allt obehindrat. Jag har varit hemma i stort sett två veckor nu och bara försökt vila ryggen och jag börjar klättra på väggarna. Jag blir uttråkad, vill inte göra något samtidigt som jag vill göra något och så blir allt bara kaos. 
 
Jag överlevde iallafall gårdagens godissug, jag slevade in en rejäl portion rice krispies som tog udden av suget. Idag åkte jag till Hugos för att hämta mitt nya bankkort men såklart så öppnade banken senare idag. Typiskt. Jag gick crazy på godishyllan iallafall. Nu sover Frank och jag sitter under dubbla filtar och fryser och äter godis. Kanske humöret blir bättre då?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0